Banged Up Abroad
Banged Up Abroad is the cult favorite that takes viewers inside accounts of capture, incarceration, and terror far away from home with intimate personal interviews and dramatic reenactments. Whether it is the undercover agent compiling the evidence against the suspect, or the person making the drug dealing offers... we're going to deliver the stories from every angle.