Moz and I
A rockumentary that describes the phenomenon fan through the life of the DJ Luis Le Nuit (Barcelona), the most unconditional and endearing fan of Steven Patrick Morrissey from The Smiths. The documentary explores the personal evolution of Le Nuit as a DJ and Morrissey´s musical career, as well as the transformation of Barcelona´s indie scene.