Mrs. Wilson
A series based on true events and starring Ruth Wilson. After the sudden death of ex-Secret Intelligence Service agent Alexander, his wife Alison investigates once the mysteries from her late husband's past come knocking.
It’s 1963 and Alison Wilson returns home to find her husband, Alexander, dead. Soon afterward, a woman unexpectedly arrives at the door, claiming to be Alec’s ‘real' wife. Alison embarks on a mission of discovery to try and find out who her husband was. But from their wartime romance while working for the secret service to a mysterious period in India – it soon becomes clear that Alec died holding his secrets close to his chest. Alison is left craving the truth as she makes discoveries that threaten to tear her carefully crafted world apart.