Brilliant Corners: Oman
Sam ventures to Oman to surf with locals, examining surf breaks' impact on communities. From Ras al Hadd to Salalah, he navigates consistent waves during the Khareef season amid scorching temperatures. Immersed in desert wisdom, he explores the cultural and economic significance of surfing and fishing communities along the Arabian Sea's coast.