Acquaria
In a distant future, the water reserves of the planet have vanished because of the endless aggressions on nature caused by human beings. Considered the most valuable asset of the day, water is the ultimate objective in the search started by Sarah (Sandy) and Kim (Junior Lima), two youngsters who live in mysterious Acquaria.