By the Sea
Set in France during the mid-1970s, Vanessa, a former dancer, and her husband Roland, an American writer, travel the country together. With their marriage hanging by a thread, the couple come to confront unresolved issues in their lives as they draw closer to the vibrant inhabitants of a quiet, seaside town.
Written, directed and produced by Academy Award winner Angelina Jolie, "By the Sea" follows an American writer named Roland (Brad Pitt) and his wife, Vanessa (Jolie), who arrive in a tranquil and picturesque seaside resort 1970s France with their marriage in apparent crisis. As they spend time with fellow travelers, including young newlyweds and village locals, the couple is forced to come to terms with unresolved issues in their own lives.