Christmas at the Riviera
It's Christmas Eve at the Riviera Hotel in Eastbourne and the new assistant manager is excited to make it the best Riviera Christmas ever. Unfortunately, his plans go awry from the moment the guests start arriving! A motley bunch of guests arrive at the hotel for the holiday and the Christmas spent there changes all of their lives forever.
It's Christmas Eve at the Riviera Hotel in Eastbourne and the new assistant manager is excited to make it the best Riviera Christmas ever. Unfortunately, his plans go awry from the moment the guests start arriving! A motley bunch of guests arrive at the hotel for the holiday and the Christmas spent there changes all of their lives forever. An enchanting holiday television movie is where the festivities begin and then go horribly, hilariously wrong!