Crô em Familia
In this Brazilian comedy that takes off from a popular TV soap, the always lavish former major-domo Crô is running his own etiquette school. But feeling vulnerable, Crô opens his doors to suspicious family members with less-than-altruistic intentions. With the help of his faithful companions, Crô is pulled into a mystery that will lead him to learn the truth about his family.