From the producers of "The 40-Year-Old Virgin" and "Knocked Up" comes a comic look at one guy's arduous quest to grow up and get over the heartbreak of being dumped. Jason Segel plays a struggling musician who, after he is jilted by his television star girlfriend (Kristen Bell) for another guy, runs off to Hawaii on a vacation – only to find his ex staying in the same hotel with her new man.