I Now Pronounce You Chuck & Larry
Best friends Chuck and Larry are willing to do anything for each other — even if it's falsely naming each other as domestic partners on a insurance form. But when a fact-checker suspects a sham, the two are forced to play the part of a happy gay couple.
Best friends as well as firefighters, Chuck and Larry would do anything for each other — so when Larry asks Chuck if he can be listed as his domestic partner on some insurance forms, Chuck agrees since no one will ever know. But when an overzealous fact-checker wants to confirm that the friends aren't lying, the two meat-and-potato goons have to play the part of a happily committed gay couple — or be exposed for fraud!