Incompatível
The Brazilian romcom “Incompatível” follows Fábio, a thoughtful romantic whose engagement is derailed after his fiancée breaks up with him on the guidance of Patrícia Bacchi, a popular vlogger and influencer. Heartbroken, Fábio pursues revenge against Patrícia; launching his own YouTube channel under a pseudonym, he starts a virtual war in which he seeks to punch holes in the influencer’s theories. As the conflict escalates, Fábio sets out to conquer Patrícia’s icy heart, believing that finding love would change the tone of Pátricia’s videos and potentially revert his fiancée’s decision. Fábio’s plan is foolproof — save for the minor detail that he eventually falls in love with Patrícia.