Jumper
The epic adventures of a man who discovers that he possesses the exhilarating ability to instantly teleport anywhere in the world he can imagine.
A young man with the ability to teleport is secretly protected by his absent, conflicted mother comes of age and tries to court his girlfriend while being caught up in a war between a fellow "Jumper" and "Harlequins," a sinister group dedicated to eradicating Jumpers.