Upon returning to her family’s home in Little Italy, rising young chef Nikki unexpectedly falls for her childhood friend, Leo, who just so happens to be the son of her father's archrival in the pizza business.
Nikki (Emma Roberts) is a talented, rising-star chef working in London. When she returns home to her family’s pizza shop in Little Italy, she rekindles a romance with her childhood friend, Leo (Hayden Christensen), but there’s one key problem: he’s the son of her family’s mortal rival in the pizza business! Whilst their families are at war, they keep their relationship under wraps, but little do they know that their mothers are secret best friends and their grandparents are hiding their own love affair!