Mamma Mia! Here We Go Again
Ten years after Mamma Mia! The Movie premiered, you’re invited back to the magical Greek island of Kalokairi in this musical sequel based on the songs of ABBA. Sophie (Amanda Seyfried) is now pregnant, and like her mother, Donna (Meryl Streep), she’ll need to take risks. Join the celebration, sing and dance, and discover how it all began!