Music Is on the Menu: Thiaguinho
Thiaguinho loves feijoada, a traditional stew of beans with beef and pork which is considered Brazil's national dish. He is excited to learn how to prepare a delicious version for his mother Gloria, his friend Barriguinha, and other members of "Banda do Poder".
Thiaguinho loves feijoada, a traditional stew of beans with beef and pork which is considered Brazil's national dish. In order to learn how to prepare a delicious version for his mother Gloria, his friend Barriguinha, and other members of "Banda do Poder", and he asks chef Aline Chermoula for help. She will share all the secrets of this recipe, which is full of history, as they talk about the art of cooking and making music, as well as Thiaguinho's personal stories. And, as it is tradition of a good feijoada Sunday, the day ends with music, with a special presentation from Thiaguinho.