Pitch Perfect 3
After the highs of winning the World Championships, the Bellas find themselves split apart and discovering there are no job prospects for making music with only your mouth. But when they get the chance to reunite for a European tour, this group of awesome nerds will come together to make some music, and some questionable decisions, one last time.