Scenes from a Mall
A best-selling pop psychologist and a high-powered sports lawyer seem to be the perfect couple. When the couple goes on a shopping spree, they find themselves working on some of their differences and causing more damage than they intended.
SCENES FROM A MALL teams up comedy's ultimate mix of combustible fun -- Bette Midler and Woody Allen! She's a best-selling pop psychologist; he's a high-powered sports lawyer. During a shopping spree in an upscale mall, this Beverly Hills duo's seemingly happy marriage takes an outlandish turn for the worse when they try to work out some of their marital differences -- and it ends up costing them lots more than they bargained for. You'll cash in on a great deal of fun when you check out this hilarious adventure about marriage, infidelity, and bargain shopping!