The Divine Comedy
In this Brazilian comedy, the Devil comes to Earth to open his own church where everything that was prohibited is now allowed. Humans are encouraged to embrace their basic instincts and carry out their suppressed fantasies. Using the television to spread the new religion, Satan installs chaos and the world turns into a pandemonium of delight and confusion. The insertion of the new doctrine worries angels, clerics and devotees, but God doesn’t pay it much attention. In between the two sides are the billions of people on Earth who are looking to invest their spiritual energy.