The Spectaculars
This Brazilian comedy follows a group of stand-up comedians who are preparing for what could be a career-launching contest. Each is keen to succeed, and as the jokes don’t write themselves, “The Spectaculars” examines where the best material comes from.
This Brazilian comedy follows the onstage and offstage antics of a group of stand-up comedians as they throw their collective humor into a contest that could propel them to success in show business. “The Spectaculars” dives into the unseen side of stand-up comedy, where the best stories and jokes aren’t always the ones told on stage.