Art Attack
The Brazilian version of "Art Attack" maintains the spirit of the original show and it adds new elements and colors, as well as local hosts. Besides, it features Vicente Van Coco, a character in a palm tree that describes the artistic projects step by step. Vicente also explains to the audience how to take care of our planet.