Magal and Magali
Sidney Magal and his wife Magali revisit the first encounters that marked the beginning of their romance. Between scenes from fiction and their real-life commentary, they share the exciting journey from when they met at the awards ceremony for the "Most Beautiful Student of Bahia" to the love that overcame all obstacles.
The series blends fiction and reality to tell the story of how Sidney Magal and his wife Magali met and overcame all challenges to be together. At the height of his fame, Magal meets Magali in Salvador, and love at first sight soon turns into a story full of twists and turns, suspicions and grand gestures of love. Throughout the series, the real Sidney Magal and Magali talk about their most memorable moments, reflecting on how fate brought them together and how their lives intertwined in an almost unbelievable way. This mix of past and present gives the viewer a unique vision of a love that transcends time.