O Picapau Amarelo
In celebration of the 105th anniversary of Monteiro Lobato's children's book, +SBT presents its new version of the most famous children's book in Brazil. Stories from around the world, folk tales and special scenes that will make children learn while playing. All with lots of imagination, fantasy and pirlimpimpim.
In celebration of Monteiro Lobato's children's book 105th anniversary, +SBT presents its version of this classic. With segments designed to stimulate children's curiosity, such as "The Viscount's Experiences" and " Aunt Nastácia's Recipes", learning and playing has never been so simple. Aunt Nastácia, Dona Benta, Little Nose, Little Peter and Emilia have confirmed their presence to make everything even more fun.