Posso Explicar
"Posso Explicar" presents several topics from the universe of science hosted by Miá Mello, based on the concept that science is entertainment. Each episode brings Brazilian celebrities as special guests, taking part in interviews and different acts, such as humorous sketches and scientific-technological experiments.