Cupid
Get a love life. That's all Cupid wants, and love's main man is in Manhattan to make it happen. Cupid, a.k.a. Trevor Pierce, insists that he is the god of love, banished from Mount Olympus until he can match 100 new couples.
In CUPID (a remake of a short-lived 1998 series by the same name starring Jeremy Piven in the title role), level-headed psychiatrist Claire McCrae (Sarah Paulson) does her best to keep tabs on Trevor Pierce (Bobby Cannavale) -- a charismatic new patient who believes himself to be the Roman god of love. According to Trevor, he must match 200 mortals in 100 true-love partnerships before he can win his way back onto Mt. Olympus, so he's determined to pair up as many singles as possible.