How I Escaped My Cult
How I Escaped My Cult is a riveting true crimes series that takes viewers into insidious modern-day cults through the unique lens of members who endured unspeakable trauma, and the shocking investigations into these oppressive groups. With detailed, first-hand accounts from former cult members, their loved ones, and the investigators who helped bring these tormentors to justice, each episode follows the unique and harrowing journey of a survivor from their earliest cult experiences and revelations.