Spider-Man
The animated series follows the adventures of Peter Parker, who develops superhuman powers after being bitten by a genetically mutated spider. Now in college, Peter struggles to lead something of a normal life even as he juggles academics, works for the Daily Bugle and has an on-again off-again relationship with the love of his life, Mary Jane Watson. In his spare time, he battles super-villains, relentless criminals and the misguided media.