Touch
From writer/creator Tim Kring (Heroes) and executive producers Peter Chernin (Terra Nova) and Katherine Pope (Terra Nova) comes Touch, a preternatural drama in which science and spirituality intersect with the hopeful premise that we are all interconnected.
From writer/creator Tim Kring (Heroes) and executive producers Peter Chernin (Terra Nova) and Katherine Pope (Terra Nova) comes Touch, a preternatural drama in which science and spirituality intersect with the hopeful premise that we are all interconnected, tied in invisible ways to those whose lives we are destined to alter and impact.