A Dead Marriage
Filip works as a professional movie extra where he specializes in portraying dead bodies. On the set of a historical film, he meets another extra, Łucja, who is playing the role of a dead woman. The long hours spent lying on top of each other result in a bittersweet relationship, forged under unusual circumstances.