Antonio, ihm schmeckt's nicht!
A German son-in-law. An Italian father-in-law. This already caused turbulence in MARIA, IHM SCHMECKT`S NICHT! Pregnant Sara (Mina Tander) and her husband Jan (Christian Ulmen) are looking forward to their honeymoon in New York. Papa Antonio (Alessandro Bressanello) has a surprise for the couple and boards the flight with them.
A German son-in-law, an Italian father-in-law. This already caused turbulence in MARIA, IHM SCHMECKT`S NICHT! Pregnant Sara (Mina Tander) and her husband Jan (Christian Ulmen) are looking forward to their honeymoon in New York. Finally the longed-for togetherness! That would be nice. Already at the airport, Papa Antonio (Alessandro Bressanello) prepares a "bombastic" surprise for the couple, and suddenly three instead of two are flying off on their honeymoon. This honeymoon with father-in-law puts both the relationship of the newly married couple, as well as the relationship between Antonio and Jan to a pretty tough test. At the same time, German-Italian culture collides with the American lifestyle. A turbulent, heartily funny family chaos begins.