Early Man
Set at the dawn of time, when prehistoric creatures and woolly mammoths roamed the earth, Early Man tells the story of how plucky caveman Dug, along with sidekick Hognob, unites his tribe against the mighty Bronze Age in a battle to beat them at their own game. Early Man unleashes an unforgettable cast of hilarious new characters.