Gypsy Spirit: Harri Stojka - Eine Reise
I've always played Gypsy music, that's what my father taught me. But I would like to know where this music is from. Renowned Austrian guitarist Harri Stojka embarks on a journey to Rajasthan, India, to explore the roots of Gypsy music. There, he collaborates with local musicians, discovering their unique instruments and shared passion for music.