Nanny McPhee and the Big Bang
Mrs. Green is at the end of her tether. She worries about her husband, who is at war; about her farm, which her heavily indebted brother-in-law wants to sell; and about her three children, who miss their father. When the snobbish little relatives from town also come to visit, the chaos threatens to escalate.
Mrs. Green is at the end of her tether. She worries about her husband, who is at war; about her farm, which her heavily indebted brother-in-law wants to sell; and about her three children, who miss their father. When the snobbish little relatives from town also come to visit, the chaos threatens to escalate. But when the need is worst, Nanny McPhee comes in the quickest. With magic and gentle serenity, the enchanting nanny brings harmony and hope back into the family.