Shadow Cats
The serval, caracal and black-footed cat prove they are just as extraordinary as their African wildcat counterparts, the cheetah, lion and leopard.
A flying cat, ten feet off the ground!...the deadliest feline hunter on the planet… birds smacked from the sky mid-flight! We join Lincoln the serval, Zama the caracal and Nyane, the elusive black-footed cat who prove they are just as extraordinary as their iconic wildcat counterparts: the cheetah, lion and leopard.