Grand Hotel
The Grand Hotel offers luxury. But this refuge of the noble and wealthy harbors secrets, the discovery of which could turn the ownership of the Grand Hotel upside down. With waiter Julio, Alicia, Doña Teresa Alarcón's daughter, forges an alliance in the service of truth.