Medici - Masters of Florence
Florence, 1429: After Giovanni de Medici's death, his son has to take on the role of head of the family. In addition to this challenge, there is another one: outside of the family, nobody knows that Giovanni was murdered. Cosimo tries everything to find his father's murderer, but it is soon no longer just about the supremacy of the Medicis, it is also about Cosimo's life.
Florence, 1429: After Giovanni de' Medici's death, his son has to take on the role of head of the family. In addition to this challenge, there is another one: outside of the family, nobody knows that Giovanni was murdered. Cosimo tries everything to find his father's murderer, but it is soon no longer just about the supremacy of the Medicis, it is also about Cosimo's life. Only his brother Lorenzo de' Medici and his loyal servant Marco Bello are loyal to him. Could the family's relentless archenemy, Rinaldo Albizzi, be responsible for his father's death – or is there more intrigue?