Beba
A raw, poetic self-portrait in which young, NYC-born Afro-Latina Rebeca "Beba" Huntt stares down historical, societal, and generational trauma.
First-time feature filmmaker Rebeca “Beba” Huntt undertakes an exploration of her own identity in the remarkable coming-of-age documentary/cinematic memoir, Beba. Reflecting on her childhood and adolescence in New York City as the daughter of a Dominican father and Venezuelan mother, Huntt investigates the historical, societal, and generational trauma she’s inherited and ponders how those ancient wounds have shaped her, while simultaneously considering the universal truths that connect us all as humans.