Jack Reacher
Ex-military investigator Jack Reacher (Tom Cruise) leaps off the pages of Lee Child’s bestselling novel and onto the big screen in this explosive thriller.
Ex-military investigator Jack Reacher (Tom Cruise) leaps off the pages of Lee Child’s bestselling novel and onto the big screen in this explosive thriller. When an unspeakable crime is committed, all evidence points to the suspect in custody who offers up a single note in defense: “Get Jack Reacher!” The law has its limits, but Reacher does not when his fight for the truth pits him against an unexpected enemy with a skill for violence and a secret to keep.