Miami Rhapsody
It's nonstop laughs as, one by one, a young woman unravels the wild details of her relatives' tangled affairs.
This Hilariously sexy comedy stars the irresistible Sarah Jessica Parker as a recently engaged young woman about to make a shocking discovery: Marriage and fidelity don't always go hand in hand, especially in her own family! From then on, it's nonstop laughs as, one by one, she unravels the wild details of her relatives' tangled affairs - and begins rethinking her own impending nuptials! Also featuring Antonio Banderas, Mia Farrow and Gil Bellows, Miami Rhapsody sparkles with hot sexy comic entertainment!