Scream VI
The four Woodsboro survivors have moved to New York City for a fresh start. Just as they begin to feel safe again, they receive that infamous call. Ghostface reemerges more brutal and relentless than ever, stopping at nothing to hunt them down.
The four survivors from the most recent Woodsboro Ghostface killings have moved to New York City for a fresh start. Just as they begin to feel a sense of normalcy, they receive that infamous call. Ghostface is more brutal and relentless than ever and will stop at nothing to hunt them down.