Topa Junior Express: What Station Are We Going To?
The Junior Express sets off on a new journey and Captain Topa and his crew propose a guessing game: What Station Are We Going To? Lila, the Junior Express host, is the only one who knows the answer, and she'll help you with a very strange clue. As the train moves forward, we enjoy the fun and the colorful songs of the show's repertoire.