Yo, traidor
In pursuit of a legacy of his own, Máximo Ferradas, the son of a powerful family with ties to Argentina’s fishing industry, arrives in Argentine Patagonia flushed with cash from his inheritance. As Máximo becomes entangled with diverse characters in a small fishing village, he comes to understand the true weight of the aspirations that brought him to the end of a continent.