Butter Man: The Slickest Mexican Thief
In Mexico, 1982, Emiliano Escamilla, a notorious scam artist and impersonator, plans to avenge his mother, who was wrongfully imprisoned for the crimes of his father, "El Mantequilla," the most famous and pursued swindler of the 1950s. Mixing dark comedy, action, and drama, "Butter Man: The Slickest Mexican Thief" is a classic story of scams and impossible plans, where nothing is as it seems.