The Real Housewives of Beverly Hills
The City of Angels serves up a slice of heaven when "The Real Housewives of Beverly Hills" returns for season nine. Erika Girardi, Dorit Kemsley, Teddi Mellencamp Arroyave, Kyle Richards, Lisa Rinna, and Lisa Vanderpump are joined by new housewife Denise Richards and friend Camille Grammer for a jaw-dropping season sprinkled with exhilarating highs and shocking lows. The epitome of a working mom — perfectly blending her carefree California attitude with the glamour of a Hollywood actress — newcomer Denise uses her very-direct demeanor to carve out a place amongst the opinionated group, which she finds is both a blessing and a curse.