El duelo
In this Argentine action comedy, Ernesto turns to a shadowy agency to end his life. However, after he meets Rita, a beautiful and adventurous woman, he regains his will to live. The two soon fall in love, which is complicated by the discovery that Rita is the assassin the agency hired to kill him – and since she’s unwilling to do so, the agency has sent another assassin to finish the job.
Ernesto, a chronically depressed man who has lost all hope, turns to a shadowy agency to end his suffering. However, Ernesto's world takes an unexpected turn when he meets Rita, a beautiful woman whom he falls madly in love with. But just as he’s regained his will to live, Ernesto’s life takes another unexpected turn when he discovers that Rita is the assassin the agency hired to kill him. Unwilling to do the job as she’s also fallen for him, they decide to escape – only to realize that they're being followed by an unrelenting assassin who's been hired to finish Rita's job at all costs. Now, Ernesto and Rita are forced to undertake an outrageous plot in order to save their lives and their newfound love.