Impetigore
Maya is struggling to survive in the city without her family. Just like her best friend Dini, she does everything she can to get by, but it never seems enough. But life takes a surprising turn for Maya when she receives an inheritance that leads her and Dini to travel to a tiny village — both unaware of a looming danger that awaits them.