Miss Sloane
A cutthroat lobbyist on the verge of personal and professional burnout pushes legal and ethical boundaries to ensure the passage of a controversial law.
In the high-stakes world of political power-brokers, Elizabeth Sloane (Jessica Chastain) is the most sought-after and formidable lobbyist in D.C. Known equally for her cunning and her track record of success, she has always done whatever is required to win. But when she takes on the most powerful opponent of her career, she finds that winning may come at too high a price.