A wealthy married couple decide to ignore strict laws banning zombies in private homes and take in a female zombie to groom as their housekeeper. When the zombie arrives, they also receive a note warning against feeding her any type of meat and also a loaded handgun. Meanwhile, the scarred zombie named Sara (Ayaka Komatsu) endures horrors, while longing for something from her past.