The Curse of the Handsome Man
Humberto is a retired conman who is living in Madrid after serving a lengthy prison sentence. Long separated from his son Jorge, the father and son are reunited after Jorge falls victim to a robbery at the jewelry store where he works and he finds himself in need of his estranged father’s technical expertise.