The Purge: Anarchy
As this year’s annual Purge begins, Leo wants revenge for his son’s death. Eva is forced, along with daughter to leave her apartment when they are attacked. Shane and Liz become victims of a carjacking. All seeking refuge in Leo’s armoured car, this unlikely group find out just how far they will go to protect themselves, and each other, as they fight to survive the night.
The New Founders of America invite you to celebrate your annual right to Purge. "The Purge: Anarchy" takes it to the streets for the country's yearly 12 hours of anarchy, when all crime is legal. This new story follows an unlikely group of five strangers over the course of the night. As they fight to survive a night fraught with impossible decisions, these strangers will find out just how far they will go to protect themselves and, ultimately, each other.