The Secret in Their Eyes
Retired district attorney Benjamín Esposito starts a novel hoping to find closure for an enigmatic unsolved homicide that still haunts him decades later. The endeavor leads him to revisit the painful outcome of the case, as well as the love that he buried away for his boss.